ASKA Sportsstævne (DRL)

Kære ryttere, 

Hermed info til stævnerne d. 21-22 april 2018 på Vilhelmsborg!

Shit vi glæder os! Meget arbejde har gået forud for de kommende stævner, så vi håber at det hele går op i en højere enhed. Vi skal for første gang anvende det ny IcetestNG – du kan løbende følge startlister og resultater på ticker.icetestng.com, når de bliver lagt op. Jeg lover at give besked ligeså snart at det sker, men det er ude af vores hænder pt.

Tjek in fredag: GÆLDER KUN BOKSHESTE!
Har du bestilt boks til gædingakeppni, må du tjekke din hest in fredag imellem 17-18. Vi går nede og gør klar ved banen, så find Regitze. Man må gerne komme og sætte folde op efter kl 15, men altså ingen heste før lørdag, medmindre de er på boks. 

Tjek in lørdag:
6.30 – 7.30 på den store parkeringsplads.
17.00 – 18.00 på den store parkeringsplads. 

Tjek in søndag:
6.30 – 7.30 på den store parkeringsplads. 

Tjek in i løbet af dagen, foregår i sekretariatet hos Elisabeth 28114993. Husk at du skal være tjekket in senest en time førend din klasse starter. 
Der skal medbringes tro- og loveerklæring samt hestepas med opdateret vaccination. DET ER VIGTIGT! 

Café:
Der vil på dagen være café hvor der kan købes mad og drikkevarer. (Betaling kontant eller via mobilepay) HUSK at støtte ASKA, så lad madpakken blive hjemme :) Der sælges toast, sandwich, kage, kaffe osv :) Der er opsat toiletter ved banen.

Sport finaler: Der afvikles ikke finaler, men der er præmieoverrækkelse direkte efter klassen, så hold dig klar. 

Gædingakeppni finaler: Der afvikles finale i b-flokk og gædingatølt. Der er præmieoverrækkelse i de andre klasser direkte efter klassen, så hold dig klar. 

Parkering:
Parkering – se kort på facebook eller under stævnet på hjemmesiden. Man må IKKE køre ned til banen, ej heller parkere på græsset ved stien til banen. 

Overnattende heste:
I dagtimerne må hestene stå på folde langs det gamle kåringsspor. Skal din hest overnatte, skal dette foregå bagved stævnestald 1 – se kort. Bemærk hestene står her på ejers risiko og ansvar og der skal være strøm på folden. 

Bokse:
Boksene er i stenladen ved dressurbanen ved DIs kontor. Der er strøelse til at strø boksene op med, husk at du selv skal tømme dem efter brug ;) Har du fortrudt, og ønsker alligevel boks? Kontakt Regitze 40539275. 

Der tages forbehold for ændringer i programmet. Startlister, resultater og dommersedler findes i cafeen. 


Kontaktinfo:
Stævneleder: Regitze Johansen 40539275
Sekretariat: Mille 28701595
Folde og bokse: Christinna 26205855
Café: Mai-Britt 30717481
Intjek lørdag og søndag morgen: Christina 31389008 og i sekretariat: Elisabeth 28114993

Mvh Stævneudvalget 

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER!

NY tidsplan 22.04.18

Hjælperplan 21-22. april

Hjælperplan for begge dage.

Et kæmpe tak til alle vores sponsorer!